Στείλες

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2018

Ήσουν σταθμός στη ζωή μου , αλλά όχι ο τελευταίος



Και τώρα τι? Σε πονάει το γεγονός ότι προχώρησα μπροστά στην ζωή μου?

Λυπαμαι αλλά δεν θα εμένα για πάντα εδώ,να σε περιμένω..
Με παράτησες όχι μια.. Αλλά δύο φορές..

Παρολαυτα εγώ περίμενα σαν άλλην Πηνελόπη τον Οδυσσέα να ξαναεπιστρεψει..

Ως που μια μέρα ξύπνησα συνειδητοποιημενη για όλα.

Οτι δηλαδή δεν αξιζε η προσμονη, θα ήμουν εντελώς ανόητη αν εξακολουθουσα να μένω στασιμη και να κλαίω την τύχη μου που σε γνώρισα και καταντησα έτσι.. Μπορεί να ήσουν σημαντικός σταθμός στην ζωή μου, να με
σημάδεψες αλλά.. πάντα υπάρχει κάτι επόμενο, και ναι επιτέλους είμαι σε θέση να πω πως δεν έχω το παραμικρό αίσθημα για εσένα μέσα μου..

Σευχαριστω που μου διδαξες πόσο εγωιστες και ιδιοτελεις είναι οι άνθρωποι.. Πλέον δεν θα πέφτω τόσο εύκολα θύμα κανενος..

Ποτέ ξανά....

Δεσποινα Βάγια


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου